اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان پسرانه را با عمل ضرب آشنا کنم

اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان پسرانه را با عمل ضرب آشنا کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان پسرانه را با عمل ضرب آشنا کنم

همانطور که میبینید فایل اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

روایت پژوهی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

همانطور که می دانیم یادگیري ضرب و جدول مربوط به آن در پایه سوم ابتدایی اتفاق می افتد که اگر کسی در یادگیري آن دچار مشکل شود تقریباً تا آخر عمر گرهی باز نشده در زندگی او میافتد که همیشه در برخورد با مسائل ریاضی مجبور می شود باکمی مکث این مسئله را حل نماید و اگر این یادگیري ها با لذت همراه باشد به عنوان خاطره اي جالب و به یاد ماندنی در ذهن دانش آموزان می ماند و چیزي که با خاطره همرا باشد از یاد نمی رود چه بسا دانشمندانی که با بازي علمی راآموخته اند و بعد از مدتی با یادآوري آن خاطره ها به آن مقام نائل آمدند و چه بسیار همکارانی که با استفاده از وسایل بسیار ساده و روش هاي آسان توانسته اند مطالب را بصورت عمیق و فراموش نشدنی به دانش آموزان یاد دهند.پس یادگیري همیشه با یک روش امکان پذیر نیست و بهتر است با توجه به زمان و مکان و خصوصیات منطقه اي و…دانش آموزان را تربیت کرده و با زبان خود آنها بازي با تدریس را بصورت عملی انجام داد.

یکی از مهم‌ترین مفاهیم درسی در پایه سوم مفهوم جدول ضرب می‌باشد. در صورتی که دانش آموزان به طور عمقی به این مفهوم پی ببرند، در آینده به راحتی می‌توانند مسائل پیچیده ریاضی را حل کرده و از دریافت پاسخ‌ها لذت ببرند. برای آموزش صحیح جدول ضرب رعایت نکات زیر الزامی است.

۱-     قبل از هر چیز دانش آموز باید مفهوم دسته بندی و تعداد اعضای هر دسته را بشناسد.

۲-    لازم است در آموزش جدول ضرب اصل تدریجی را رعایت نمود و از شتاب‌زدگی به شدت پرهیز کرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  جدول ضرب

پیشگفتار در رابطه با  جدول ضرب 

مقدمه  موضوع در رابطه با جدول ضرب 

شناسایی مسئله در رابطه با  جدول ضرب 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………..مدت ……….سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و اکنون در پایه سوم ابتدایی در حال تدریس به تعداد ….. دانش آموز هستم. از آنجا که مفهوم ضرب در پایه سوم یکی از مفاهیم کاربردی در زندگی می باشد ،تصمیم گرفتم بوسیله راهکار های خلاقانه و روش تدریس ایفای نقش و نمایشی این مفهوم را در دانش آموزانم نهادینه سازم.  بنابراین تصمیم گرفتم که از طریق اقدام پژوهی یعنی پژوهش در عمل  این کا ر را انجام دهم. حال با توجه به اینکه اقدام پژوهی دارای چرخه ای است که برای حل مسئله بوجود آمده باید این چرخه را انجام  داد.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی قرار داده است. اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی را به تایید می رساند.

 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  جدول ضرب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با جدول ضرب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  جدول ضرب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با جدول ضرب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  جدول ضرب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با جدول ضرب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با جدول ضرب 

نتیجه گیری در رابطه با جدول ضرب

پیشنهادات در رابطه با جدول ضرب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با جدول ضرب 

برای دانلود اقدام پژوهی معلمان کلاس سوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی معلم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 81 = 86